Hallo ,
Hieronder vind je de nodige info over je abonnement.
Hoe pas ik mijn gegevens aan?
Onder Home kun je je persoonlijke gegevens aanpassen, zoals bijvoorbeeld de tenaamstelling of het e-mailadres. Let op! Als je het e-mailadres wijzigt, gaat de mail – zoals de nieuwsbrieven – naar dit nieuwe adres. Als je je e-mailadres ook als inlognaam gebruikte, moet je dat (oude) adres wel blijven gebruiken om in te loggen!
Wanneer wordt mijn abonnement verlengd?
Zie onder Abonnement > Next Billing.
Hoe beëindig ik mijn abonnement?
Klik op Abonnement > Cancel abonnement. In dat geval wordt de automatische verlenging stopgezet. Je kunt inloggen/cancelen tot de vervaldatum. Doe dit minimaal 7 dagen voor het aflopen van de abonnementstermijn, anders wordt het abonnementsbedrag alsnog automatisch afgeschreven. (In dat geval kun je – zolang de vervaldatum nog niet is gepasseerd – via het contactformulier om restitutie vragen.)
Hoe wijzig ik mijn betaalwijze?
Klik op Abonnement > Update. Kies bij betaalwijze uitsluitend voor één deze betaalwijzen:
Creditcard
Incasso (machtiging via Bancontact)
Incasso (machtiging via iDEAL)
Waar vind ik mijn facturen?
Zie onder Betalingen.